ب این میگن مرررررد...

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺩﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﻪ " ﻧﻪ " ﮔﻔﺘﻨﺸﻮﻥ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ

ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﻨﯽ،

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﯼ

ﺗﺎ ﺗﺎﺋﯿﺪﺵ ﮐﻨﻪ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺎﻟﺘﻮ ﺑﮑﺸﯽ ﺟﻠﻮ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺭﻭ

ﻟﺒﺎﺕ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ:

ﮐﻤﺮﻧﮓ ﮐﻦ ﺍﻭ ﺻﺎﺏ ﻣﺮﺩﻩ ﺭﻭ !

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﻫﺴﺘﯿﻦ، ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺖ ﺗﮑﻮﻥ

کﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﺎ ﯾﺦ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﯽ

ﻣﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺮﯼ ﺧﻮﻧﻪ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﮐﻨﯽ ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﯽ :

ﺍﮔﻪ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻭ ﺷﯿﻄﻮﻧﯿﺎﺵ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺗﻪ،ﺍﺧﻤﺶ ﻣﺎﻝ ﺑﻘﯿﻪ .

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻣــــــــرد.♥♥

هرکی از این مردا دوس داره کامنت بزاره لطفا ..........



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت19:41---10 آذر 1393

پاسخ:نخند گگگگگ


آتــنا
ساعت22:44---8 آذر 1393
بـا مامان دومــیت درست صـحبت کن بـیجور
پاسخ:بیخیال اصلا من دیه با شوما ها کاری ندارم گگگگگ


آتــنا
ساعت0:35---16 مهر 1393
من با امی موافقم
پاسخ:برا اینکه توهم مث اون یه تختت کمه :/


سایدا
ساعت17:08---6 مهر 1393
سلام نگفتی مشخصات شومل منو از کجا اوردی خخخخ
پاسخ:سلام خوهر جونییییم ... عه عه من ب مشخصات شوهر تو چیکار دارم من مشخصات شوهر اینده عشقمو گفتم خخخخخ


delaram
ساعت10:18---3 مهر 1393
وااااااااااااایی خدایا به ما هم از این مردا بده چقدر خوووووووبه تو فداش شی الهی خخخخخخخ
پاسخ:وا خاک ب سرم خو من همچین مردیم دیگه خخخخ البته مال جنابعالی نیستمممم


بچه بد
ساعت18:43---26 شهريور 1393

پاسخ:امیتیسی دیگه نمیشه کاریت کرد خخخخ


بچه بد
ساعت13:03---26 شهريور 1393

پاسخ:خخخخخخ قربونت برم من اجی کوشولو ناراحت شدی؟؟؟؟؟ ببشید ببشید خخ


بچه بد
ساعت23:01---25 شهريور 1393
ایـــــــش ایــــــش
پاسخ:زهر کوفت حناق چیه ایش ایش میکنی هان؟؟؟؟؟؟ خخخخخ


mari
ساعت22:36---25 شهريور 1393
سلاااام

وبت عااليه

به منم سررر بزن

اكه با تبادل لينك موافقي خبرم كن
پاسخ:سلام عزیزم مرسی ک سر زدی چشم منم سر میزنم ....


nafas
ساعت19:38---25 شهريور 1393
من دوز دالممممم
پاسخ:خب نفسی جای خوبی اومدی خ من از این مردام :)))))))))))


بچه بد
ساعت16:46---19 شهريور 1393
من اصـن دوس ندالـم
پاسخ:خخخخخخ عاخه امی جونم تو اینارو درک نمیکنی خخخ بدا میفهمیش ... بعدشم تو انتظار داری شوهرت بزاره با یه من رژ لب و موهای بیرون انداخته و این جور چیزا بری بیرون ....واقعا ک ....... ولی الان اینارو درک نمیکنی بدا میفهمیشون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 2:5 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |